وبلاگ خبری فروشگاه فایل من

این وبلاگ به منظور معرفی برخی از محصولات فروشگاه "فایل من" راه اندازی شده است. لطفا از سایت اصلی دیدن فرمایید.

وبلاگ خبری فروشگاه فایل من

این وبلاگ به منظور معرفی برخی از محصولات فروشگاه "فایل من" راه اندازی شده است. لطفا از سایت اصلی دیدن فرمایید.

با عرض سلام و وقت بخیر به تمام بازدید کنندگان گرامی
فروشگاه "فایل من" افتخار دارد با داشتن مجموعه کاملی از انواع نرم افزار و کتاب های الکترونیکی و پایان نامه میزبان شما عزیزان باشد.
این فروشگاه دارای نماد الکترونیکی (e-namad) از وزارت صنعت می باشد.

نرم افزار اندروید حکمت ها

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ب.ظ

به نام خدا




اللهم عجل لولیک الفرج
برای ما شیعیان همواره نهج البلاغه، پس از قرآن کریم، ارزشمند ترین کتاب میباشد.
نرم افزار حکمت ها ، حاوی 100 حکمت از نهج البلاغه امیر المومنین،حضرت علی (ع) ، است.
ویژگی که این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزار های مرتیط موجود در بازار دارد، ترجمه انگلیسی حکمت ها میباشد که از این ترجمه ها میتوان در تحقیقات و مقالات و حتی معرفی نهج البلاغه به مردم سایر کشور ها استفاده کرد.

دارای قابلیت جستجو و علاقه مندی


لینک دانلود از مارکت بازار:


(با دادن "5 ستاره" ما را حمایت کنید.)



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی