وبلاگ خبری فروشگاه فایل من

این وبلاگ به منظور معرفی برخی از محصولات فروشگاه "فایل من" راه اندازی شده است. لطفا از سایت اصلی دیدن فرمایید.

وبلاگ خبری فروشگاه فایل من

این وبلاگ به منظور معرفی برخی از محصولات فروشگاه "فایل من" راه اندازی شده است. لطفا از سایت اصلی دیدن فرمایید.

با عرض سلام و وقت بخیر به تمام بازدید کنندگان گرامی
فروشگاه "فایل من" افتخار دارد با داشتن مجموعه کاملی از انواع نرم افزار و کتاب های الکترونیکی و پایان نامه میزبان شما عزیزان باشد.
این فروشگاه دارای نماد الکترونیکی (e-namad) از وزارت صنعت می باشد.

کتاب آموزش مقدماتی و پیشرفته Corel DRAW(کاربر Corel DRAW)

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۲ ب.ظ

به نام خدا


امروزه لزوم آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات متناسب با نیازهای فردی جامعه بر کسی پوشیده نیست. دنیای مدرن امروز که با تولید روزافزون اطلاعات و ایجاد شبکه های اطلاعاتی گسترده مواجه است متقاضی نیروی کاری است که بداند چگونه از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای افزایش بهره وری و خلاقیت استفاده کند. در دهه های اخیر رشد شتابان فناوری در حوزه های مختلف، حیات بشری را دستخوش تغییرات گسترده کرده است، همچنین تولید انبوه و فرایند داده ها، اطلاعات و دانش، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات را اجتناب ناپذیر کرده است. مطابق با استاندارد جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به CorelDRAWکتاب کاربر  تألیف شده است. در این کتاب هنرجویان با مفاهیم CorelDRAW منظور آموزش نرم افزار طراحی و ایجاد جلوه های گرافیکی آشنا می شوند. کتاب در سیزده فصل و متناسب با سرفصل های استاندارد مذکور نوشته شده که البته بنا به صلاحدید هنرآموزان ارجمند و شرایط تدریس در کلاس، قابل تغییر خواهد بود.

آموزش مقدماتی و پیشرفته Corel DRAW


لینک دانلود:


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی