وبلاگ خبری فروشگاه فایل من

این وبلاگ به منظور معرفی برخی از محصولات فروشگاه "فایل من" راه اندازی شده است. لطفا از سایت اصلی دیدن فرمایید.

وبلاگ خبری فروشگاه فایل من

این وبلاگ به منظور معرفی برخی از محصولات فروشگاه "فایل من" راه اندازی شده است. لطفا از سایت اصلی دیدن فرمایید.

با عرض سلام و وقت بخیر به تمام بازدید کنندگان گرامی
فروشگاه "فایل من" افتخار دارد با داشتن مجموعه کاملی از انواع نرم افزار و کتاب های الکترونیکی و پایان نامه میزبان شما عزیزان باشد.
این فروشگاه دارای نماد الکترونیکی (e-namad) از وزارت صنعت می باشد.

مقاله ساختار ایندکس

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۵۸ ب.ظ

به نام خدا


انواع شاخص هایی که در این مقاله بررسی می کنیم شاخص ساده نامیده می شوند زیرا با استفاده از آرایه های ساده ای از ساختمان ها نشان داده می شوند ،که حاوی کلیدها و آدرس فیلدها هستند.

   چون شاخص ها به طور غیر مستقیم عمل می کنند ، بدون دستکاری محتویات فایل ،به فایل نظم و ترتیب می بخشند.

   کاتالوگ کارتی در واقع مجموعه ای از سه شاخص است که هر کدام از یک فیلد کلید متفاوت استفاده می کنند و همه انها از یک شماره کاتالوگ یکسان به عنوان فیلد آدرس بهره می گیرند.

   بنابراین کاربرد دیگر شاخص بندی این است که می توان از طریق مسیرهای گوناگونی به فایل دست یافت.

   در جستجوی دودویی لازم است امکان پرش به وسط فایل را داشته باشیم.

راه دیگر برای مرتب سازی.......

96936shrew2.jpg (450×279)


لینک دانلود:


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی