وبلاگ خبری فروشگاه فایل من

این وبلاگ به منظور معرفی برخی از محصولات فروشگاه "فایل من" راه اندازی شده است. لطفا از سایت اصلی دیدن فرمایید.

وبلاگ خبری فروشگاه فایل من

این وبلاگ به منظور معرفی برخی از محصولات فروشگاه "فایل من" راه اندازی شده است. لطفا از سایت اصلی دیدن فرمایید.

با عرض سلام و وقت بخیر به تمام بازدید کنندگان گرامی
فروشگاه "فایل من" افتخار دارد با داشتن مجموعه کاملی از انواع نرم افزار و کتاب های الکترونیکی و پایان نامه میزبان شما عزیزان باشد.
این فروشگاه دارای نماد الکترونیکی (e-namad) از وزارت صنعت می باشد.

کتاب چگونه بر خود مسلط شویم

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ب.ظ

به نام خدا




یاد بگیریم چگونه بر خود  مسلط شویم  ...

 

نویسنده : پروفسور ار - اسپرینگر 

 

با مطالعه ی این کتاب تکنیک های تسلط بر خود

 

و رفتارهای دیگران رو یاد بگیرید ...

 

 

یاد بگیریم  :

 

چگونه بر ترس و اضطراب خود غلبه کنیم 

 

یاد بگیریم چگونه حافضه ی بهتری داشته باشیم 

 

یاد بگیریم چگونه با غدا خود درمانی کنیم 

 

یاد بگیریم چگونه با آرامش بخوابیم 

 

 

و ....

این کتاب چندین مرتبه به چاپ رسیده است ... 

 

با قیمت 2800  تومان از دست ندید این فرصت رو ...



لینک دانلود:


نظرات  (۱)

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه
تبادل بنر و لینک هم میتونی انجام بدی
24ip.ir
حتما امتحانش کن بازدهی خوبی داره واست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی