وبلاگ خبری فروشگاه فایل من

این وبلاگ به منظور معرفی برخی از محصولات فروشگاه "فایل من" راه اندازی شده است. لطفا از سایت اصلی دیدن فرمایید.

وبلاگ خبری فروشگاه فایل من

این وبلاگ به منظور معرفی برخی از محصولات فروشگاه "فایل من" راه اندازی شده است. لطفا از سایت اصلی دیدن فرمایید.

با عرض سلام و وقت بخیر به تمام بازدید کنندگان گرامی
فروشگاه "فایل من" افتخار دارد با داشتن مجموعه کاملی از انواع نرم افزار و کتاب های الکترونیکی و پایان نامه میزبان شما عزیزان باشد.
این فروشگاه دارای نماد الکترونیکی (e-namad) از وزارت صنعت می باشد.

آموزش مبتدی تا پیشرفته AutoCAD 2015

يكشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ق.ظ

به نام خدا




اتوکد یکی ازمحبوب ترین و قدرتمند ترین نرم افزارها در امر ترسیم شناخته می شود که این محبوبیت درسالهای اخیر بیشتر بروز می کند. اتوکد 2015 آخرین ورژنی است که تاکنون شرکت Autodesk روانۀ بازارکرده است. ما در این نرم افزار آموزشی که برای شما عزیزان قرارداده ایم به صورت کامل امکانات برنامه را با استفاده از تصاویر نرم افزار بررسی می کنیم. شما می توانید خیلی ساده و روان در اتوکد 2015 مهارت لازم را کسب کنید. دراین آموزش که سعی شده تمام نکات گفته شودعلاوه بر اینکه افراد مبتدی می توانند به حرفه ای تبدیل شوند، می تواند برای کسانی که تا کنون از ورژن های قبلی اتوکد استفاده می کردنند هم مورد استفاده قرار بگیرد تا با امکانات و تغییرات این ورژن آشنا شوند.


لینک دانلود:


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی